Nieuwe SAP Cloud diensten in samenwerking met T-Systems

T-Systems biedt platform voor SAP cloud-diensten ook aan via SOA People.

Vianen, 23 september 2013 :
T-Systems et SOA People zijn een overeenkomst aangegaan voor het aanbieden van de veilige enterprise SAP cloud-diensten van T-Systems. De samenwerking is gericht op het breder beschikbaar maken van de diensten op de Nederlandse markt via een resellers-model.

T-Systems' snelgroeiende SAP cloud-dienst wordt reeds bij veel organisaties naar volle tevredenheid benut. Meer dan 80 procent van alle SAP transacties die T-Systems wereldwijd aanbiedt, worden geleverd vanuit de cloud. T-Systems richt zich direct op multinationals en organisaties in het topsegment van de grootzakelijke markt. Dankzij de nieuwe samenwerking met SOA People zijn de diensten nu ook beschikbaar voor een bredere groep SAP gebruikers in het grootzakelijke en middensegment van de Nederlandse markt.

SOA People is een bekende speler in de Nederlandse markt die zich volledig richt op SAP dienstverlening. Het bedrijf heeft jarenlange ervaring met SAP-implementaties, SAP-consultancy en het beheer van SAP omgevingen. Het breidt de reeds bestaande dienstverlening nu verder uit met SAP cloud-oplossingen van T-Systems. De oplossing is met name geschikt voor bedrijven die behoefte hebben aan een veilige en solide infrastructuur die kan meegroeien en eventueel krimpen met de business.