Door het gebruik van deze site, gaat u ermee akkoord dat cookies worden gebruikt voor analyse en relevantie     Ja, ik ga akkoord  Nee, ik wil meer

Onze supportdiensten

Uiteraard wilt u uw SAP platform optimaal benutten, tegen de laagste “total cost of ownership” (TCO). SOA People helpt u daar graag bij. Als gecertificeerd expertisecentrum beschikken wij over supportcentra en een team van consultants die, desgewenst bij u ter plaatse, kwalitatieve en efficiënte ondersteuning leveren.

SOA People kan rekenen op een toegewijd supportteam van ruim 30 SAP consultants. Ze worden ondersteund door meer dan 400 ervaren SAP consultants, die altijd beschikbaar zijn voor ingrepen bij de klant. De dienstverlening voor België, Frankrijk, Nederland en Luxemburg wordt gecentraliseerd vanuit drie vestigingen (Lyon, Nieuwegein en Brussel) en is beschikbaar in drie talen: Engels, Frans en Nederlands. Een 100-tal klanten vertrouwt op dit team voor de dagelijkse ondersteuning van hun SAP omgeving.

 

Een brede waaier diensten

SOA People biedt een uitgebreid gamma supportdiensten aan, op maat van elke organisatie, van elke grootte. Daarbij houden we altijd vier doelstellingen voor ogen: uw TCO verbeteren, de reactiviteit en resultaten opdrijven, uw competenties optimaliseren en ervoor zorgen dat uw SAP platform alsmaar beter presteert.

 

De voornaamste diensten:

  • SAP Application Management
  • SAP user support
  • SAP development factory (ABAP, SmartForms, Portal, Webdynpro …)
  • SAP Business Continuity services (incl. monitoring en hosting)
  • SAP tests en validatie
  • SAP Support Center Excellence (evaluatie en verbetering van uw eigen SAP supportprocessen en -werktuigen)

 

Onze toegevoegde waarde, ook voor SAP maintenance

Enkel gecertificeerde SAP partners, zoals SOA People, kunnen nog SAP onderhoudsdiensten leveren. SAP Enterprise Support omvat ook diensten zoals afwijkingen in SAP software oplossen, toegang geven tot de SAP Service Marketplace, wekelijks EarlyWatch Alert-rapporten aanmaken voor uw SAP systeem, 24/7 escalatiebehandeling voor kritische incidenten en het uitvoeren van Technische Kwaliteitscontroles om uw SAP systeem in goede conditie te houden. Deze diensten kunnen eenvoudig verkregen worden via onze support centra.

 

Als bijkomende toegevoegde waarde, volledig inbegrepen in de SAP Maintenance kosten, biedt SOA People:

  • Een toegewijd SAP supportteam dat u kan helpen in het Engels, Frans of Nederlands.
  • Lokale consultants die met alle plezier naar u toe komen (vanuit kantoren in Braine-l’Alleud, Paris, Nieuwegein, Luxemburg, Lyon, Straatsburg, Gent, Mechelen en Rijsel).

  • Gebruik van onze Solution Manager (om lokale installaties te vermijden).
  • Een permanent streven om de total cost of ownership van uw installatie te drukken.
  • Proactieve opvolging van uw omgeving (regelmatig EarlyWatch-rapporten nakijken).

 

Klanten rekenen op ons

Ons Supportaanbod ondersteunt meer dan 14.000 SAP gebruikers in bijna 100 ondernemingen bij het dagelijks beheren en verbeteren van hun SAP oplossingen. Onze klanten zijn bedrijven van elke grootte, uit de meest uiteenlopende sectoren: van de farmaceutische en chemische industrie tot dienstverleners, productiebedrijven, voedselverwerkers, de luchtvaart, enz.