Door het gebruik van deze site, gaat u ermee akkoord dat cookies worden gebruikt voor analyse en relevantie     Ja, ik ga akkoord  Nee, ik wil meer

Adobe forms

Zijn uw leveranciers, klanten of werknemers niet aangesloten op uw SAP systeen, maar wilt u toch data afkomstig van hen automatisch laten integreren? Of wilt u uw electronische documenten aanpassen en archiveren in PDF?

Ontdek nieuwe manieren om aan deze wensen te kunnen voldoen door het gebruik van Adobe Forms in combinatie met uw SAP systeem. Onze SOA People experts kunnen u wegwijs maken met de Adobe Forms technologie en zorg dragen voor een snelle implementatie.

Uitgebreide mogelijkheden, makkelijk in gebruik

De Adobe Forms technologie zorgt voor:

  • Data invoer zonder met een SAP systeem verbonden te hoeven zijn door het gebruik van interactieve formulieren met ondersteuning voor tijdsinvoering (time entry sheets), order inname en facturatie;
  • Automatische archivering van gemaakte documenten, benaderbaar via een documentenportal of via SAP. Dit volgens Nederlandse standaarden van elektronische factuur-archivering;
  • Barcodes kunnen gemakkelijk geprint worden zonder hiervoor fonts te hoeven aanschaffen;
  • Uitgebreide opmaakmogelijkheden waardoor het gemakkelijk is om uw logo en kleurenschema aan de formulieren toe te voegen.

Maak gebruik van deze simpele, krachtige en schaalbare technologie. Door gebruik te maken van minstens 2.200 beschikbare templates kan Adobe Forms gemakkelijk en snel worden geïmplementeerd met behoud van specifieke dataverwerking en betrouwbaarheid.

Enkele successen van SOA People

  • Time entry sheet ontwikkeld voor een bedrijf actief in offshoring, waarbij 80% van hun gebruikers geen SAP gebruikers zijn;
  • Workflow tracking voor leveranciersbeoordelingen van een chemiebedrijf;
  • Formulieren voor klantorders en after-sales facturatie voor een bedrijf actief in het ontwerpen en produceren van machines. Gelijktijdig werd hier een implementatie uitgevoerd om het archiveren van documenten in DMS mogelijk te maken;
  • Het toevoegen van barcodes aan formulieren om geprint te kunnen worden via een Zebra Labelprinter;
  • Het ontwikkelen van formulieren voor traceerbaarheid, zodat een bedrijf aan regelgeving kan voldoen door te laten zien welke data op welk moment was gebruikt voor een specifieke beslissing.

 

Meer over ons aanbod

PI/EDI-integratie

Database